V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží. Pokud se u přístroje v záruce objeví vada, je třeba jej zaslat na naši adresu (viz „Základní ujednání“) k posouzení nároku na reklamaci. Zákazník je povinen poslat přístroj umytý a suchý. Přístroj musí být pojištěn a řádně zabalen tak, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Za takto vzniklá poškození nenese dodavatel odpovědnost. K přístroji musí být přiložen popis závady a kopie záručního listu.
Zboží, které zákazník vrací nebo vyměnuje v rámci 14denního testovacího provozu, musí být vráceno kompletní (tj. včetně veškerého příslušenství, manuálů, balení atd.). Garance výměny se nevztahuje na mechanické poškození. V případě, že je zboží značně opotřebeno, může prodejce vyžadovat poplatek za opotřebení.
Záruční doba je uvedena u každého zboží v přiloženém záručním listu. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji jako takovou ani reklamovat. V rámci poskytnuté prodloužené záruky má spotřebitel právo pouze na bezplatnou záruční opravu opravitelných vad, které se vyskytnou v jejím průběhu. Pro zákazníky, kteří používají zboží za účelem podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ).
Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či e-mailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží, případně mu bude zasláno, dle dohody obou stran.
Pokud jste se rozhodli reklamovat zboží v našem obchodě zakoupené, prosíme vás o vyplnění následující reklamační žádosti. Po jejím odeslání vás budeme kontaktovat a informovat o dalším postupu reklamace.